227
|
Гарний, радісний настрій твору. Визначте настрій у творі. Є. Шморгун «Ла-та-та!». Г.К. Андерсен «Ромашка» (казка).
|
|
|
228
|
Буква щ. Словниковий диктант.
|
|
|
229
|
Звуки весни у творі. В. Чухліб «Джмелиний оркестр».
|
|
|
230
|
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
231
|
Як треба читати. Л. Вороніна «Бурулька» (казка).
|
|
|
232
|
Буквосполучення дз, звук [дз].
|
|
|
233
|
Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка».
|
|
|
234
|
Апостроф. Письмо під диктування.
|
|
|
235
|
Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
|
|
|
236
|
Склад. Поділ слова на склади.
|
|
|
237
|
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».
|
|
|
238
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей.
|
|
|
239
|
Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок». Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
240.
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
241
|
Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
|
|
|
242
|
Слова – назви предметів.
|
|
|
243
|
Учіться розповідати про себе. М. Павленко «Я – Оля Маляренко…».
|
|
|
244.
|
Закріплення знань про слова – назви предметів.
|
|
|
245.
|
Що розповідається у тексті про…? Леся Українка «Вишеньки».
|
|
|
246.
|
Слова – назви ознак предметів.
|
|
|
247
|
Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
|
|
|
248
|
Закріплення знань про слова – назви ознак предметів.
|
|
|
249
|
І голосом, і рухами. З. Мензатюк «Як до жабок говорити».
|
|
|
250
|
Слова – назви дій предметів.
|
|
|
251
|
Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі.
В. Запорожець «Кульбабка».
|
|
|
252
|
Закріплення знань про слова – назви дій предметів.
|
|
|
253
|
Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. І. Франко «Кролик і ведмідь» (казка).
|
|
|
254
|
Слова, протилежні за значенням.
|
|
|
255
|
Читайте – думайте. А. Григору «Гра». Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
256
|
Слова, близькі за значенням. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
257
|
Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як сонце сходить».
|
|
|
258
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.
|
|
|